Logo Komunikacji Miejskiej w Szczecinku
Powróć do: Rowery

Zgłaszanie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji

 

Zgodnie z regulaminem korzystania z Systemu SWRM Szczecineckiej Wypożyczalni Rowerów Miejskich, Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji w terminie 7 dni od daty zdarzenia stanowiącego powód reklamacji (pkt. 13.2 regulaminu SWRM).

Wszelkie reklamacje związane z usługami świadczonymi w oparciu o przedmiotowy regulamin należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info(at)rowery.szczecinek.pl.

Prawidłowo przesłana reklamacja musi zostać wysłana z adresu mailowego podanego podczas rejestracji (pkt. 13.3 regulaminu SWRM). Oprócz szczegółowo opisanego zdarzenia musi zawierać dane Klienta zarejestrowanego w Systemie SWRM:

  • imię i nazwisko;
  • umer telefonu (Login);
  • adres e-mail podany podczas rejestracji.

 

Regulamin SWRM